Cred că e prima reclamă, care îmi aduce aminte de scenetele lui Nae Lazarescu și Vasile Muraru. Nici măcar reclamele Catena nu concurează cu minunăția asta făcută pentru HemoroEasy.
.
Dialogul dintre client și farmacistă, mimica fantastică a clientului și delicatețea farmacistei reușesc să ofere un cocktail publicitar despre care se va vorbi o bună perioadă de timp. Acu’, sincer, nici nu știu dacă să zic că este o reclamă bună sau proastă. :)) Pe mine mă amuză.
.
Dacă ar trebui să promovez un medicament anti-hemorizi, aș cumpăra tot spațiul de reclamă al celor care promovează în tabloide tratamentele împotriva hemoroizilor și aș pune un vizual simplu cu text alb pe fundal negru: “HemoroEasy vă scapă de hemorizi, de tratamente și de reclamele care vorbesc despre ei/ ele în ziare!”. :)
.
7 comentarii Adaugă comentariu
Nu mai inteleg nimic ! :)) :))
MAREA diferenta dintre asta si Catena este ca ,,prostescul” situatie este asumat si jucat. Ma tem ca doamna Catena se cam ia in serios…
E 1000 de clse peste.
Si habar n-am cine a facut-o, am tot cautat…
Nici eu nu am găsit. O să fac un update la articol când aflu. :D
Reklama mea preferata!!!!!
Reclama este eficienta prin nostimul pe care il emana. Spre deosebire de seria publicitara a unui lant de farmacii, care se evidentiaza prin lipsa de imaginatie si artificialitate. In special persoana blonda din clipuri pare mai putin umana decat un android, fie el si foarte bine construit.
A propos, stie cineva numele celor doi protagonisti “Hemoroeasy” ?