Joia trecută am fost la o lansare de carte: “Antume” de Jean-Lorin Sterian. Partea tare la toată acţiunea a fost că eu deja citisem 80% din carte până în momentul lansării. Asta pentru că Anca Duma a avut ideea drăguţă de a ne cuceri atenţia cu produsul în sine, nu cu vreun text obositor de PR.
Cartea este de fapt o colecţie de articole din revista 24FUN şi de pe blogul lui Jean-Lorin Sterian. Articole targetate fix pe oamenii care citesc respectivele articole din 24FUN. Articole naturale, haioase, sarcastice, cu tâlc, fără tâlc, cu frustrări, cu ironii, cu de toate (la pachet).
Nu am putut să nu remarc săgeţile, cu vârfuri înmuiate în venin fin, cu care Lorin atacă industria publicitară. Săgeţi savuroase de altfel, pentru că în ciuda faptului că am o pasiune declarată pentru respectiva industrie, sunt (încă) în stare să diferenţiez binele de rău.
Vă recomand cartea pentru că mie mi-a plăcut, este o lectură uşoară şi spumoasă care te va face să râzi singur în tramvai, atrăgând astfel tot felul de priviri curioase spre tine.