Sunt un consumator fidel brandurilor care mă câștigă prin calitatea produselor. Poate tocmai d-asta sunt foarte selectiv până și la ce brand de apă plată vânez pe rafturile magazinelor. De exemplu, apa mea preferată la 5 litri este Carpatina – parțial decarbogazificată. Un brand care nu avea cine știe ce vizibilitate, dar care avea un produs bun.
Faza interesantă este că brandul respectiv trece printr-un proces de relansare. A schimbat logo-ul, a schimbat eticheta, a schimbat sloganul, a schimbat comunicarea.
Faza și mai interesantă e că nu mă regăsesc sub nicio formă în noua comunicare a brandului, noile ambalaje sunt de o calitate slabă, etichetele mă zăpăcesc și nu înțeleg nimic din ele iar reclamele mă fac să îmi fie rușine să vadă cineva că am respectiva apă în coșul de cumpărături, cu toate că produsul este la fel de bun ca până acum.
Vă invit să aruncați un ochi pe etichetarea apei și pe două dintre cele trei spoturi ale campaniei de relansare:
5 comentarii Adaugă comentariu
Don’t be a hater. Etichetele sunt confectionate si lipite cu grija chiar de angajati.
@Radu, da, chiar la buza izvorului. :))
cat pe ce sa cred ca vorbim de aqua carpatica. din neatentie, desigur
Ah.. aia e fix la capătul celălalt. Capătul cu AȘA DA :)