Anul trecut, pe vremea asta, Turkish Airlines scotea o reclamă cu Kobe și Messi făcând tot felul de trick-uri într-un avion. Reclama respectivă a strâns până în momentul de față peste 105 milioane de vizualizări pe YouTube.
În speranța că vor repeta isprava, au scos la strâns vizualizări o nouă reclamă în care cei doi flăcăi au parte și de ajutorul cuvântului anului 2013: selfie.
Mai exact, Kobe și Messi zboară în jurul lumii, într-un battle al selfie-urilor, promovând astfel și faptul că Turkish Airlines zboară în mai multe țări decât orice altă companie de transport aerian.
Mișto. Dacă nu mă înșel, Turkish Airlines este primul brand care exploatează într-o reclamă proaspătul cuvânt “selfie”.
5 comentarii Adaugă comentariu
Deci avem Lenovo, Samsung şi cuvântul anului “selfie”.
Nice touch Turkish Airlines!
Nu mi-a trecut prin minte că Lenovo și Samsung au plasat produse în reclamă, dar pare credibilă faza. :D
Turcu plateste?