Mi-a plăcut la Ad Break pentru că organizatorii au pus pe masă nişte subiecte interesante şi pe scaune nişte oameni compentenţi să le dezbată.
Un mare plus a fost adus de către moderatoarea evenimentului care a fost super-activă pe toata durata discuţiilor.
Un mare minus era deja acolo, spaţiul prea mic pentru un puhoi de oameni, atât de mare.
Pe scurt din ediţia aceasta de Ad Break am înţeles că:
- Oreo a născocit o campanie fâşneaţă de strâns multe like-uri în 24 de ore (o tentativă de record mondial) dar le-a luat Lil Wayne faţa. (p’asta o ştiam de ceva timp – de aici)
- Creatorii lu’ Fredo si Pid’jin fac şi ei glume, nu doar creaţiile lor, unele chiar bune.
- “Redescoperă România” se întoarce pe marile monitoare cu o distribuţie upgradată cu 500% (asta voia să zică Ana Bulgar).
- Like-urile sunt doar vârful aisbergului când vine vorba de făcut bani cu facebook-ul.
Bogdana a fost într-o formă de zile mari (aici nu vorbesc neapărat de faza cu “faceţi gălagie pe rând, mai întâi partea stângă şi apoi partea dreaptă”- smart!)
Cu alte cuvinte, Ad Break #38 a fost un eveniment la înghesuială, asta pentru că intrarea a fost liberă, de unde am plecat acasă cu o sacoşă plină cu idei şi informaţii.
P.S. S-a furat vreun telefon ceva? Am auzit că la #digitalforum ăla unde intrarea era câteva sute de euro “au dispărut” câteva telefoane… :)
1 comentariu Adaugă comentariu