Iubesc taberele de social media organizate de Biz și doar cineva care a fost la minim o ediție poate înțelege cu adevărat ce scriu eu în textul ăsta. Nu știu cum, dar tabăra respectivă a găsit echilibrul perfect între transfer de informații, crearea de conexiuni și distracție.
Transfer de informații – pentru că pe lângă prezentările clasice, ai ocazia să stai de vorbă cu oameni din același domeniu cu tine sau din domenii diferite, să auzi idei diferite sau să ți le confirmi pe ale tale. Ai parte de un workshop în cadrul căruia faci echipă cu niște oameni pentru prima dată și într-o singură oră trebuie să veniți cu o campanie.
Întâmplător anul acesta a câștigat echipa din care am făcut eu parte pe un brief pentru un brand de… salate :)) (vedeți mai multe în clip).
Creare de conexiuni – pentru că aici am cunoscut super-oameni din online, agenții și companii, printre ei numărându-se Radu Tănase și Vlad Hâncu de la Calif/Shoteria. Niște băieți care mă inspiră prin viziune și seriozitate când vine vorba de business și care atunci când se dezlănțuie pe parte de distracție, trebuie să îți pui centura de siguranță și să îți activezi toate airbag-urile, pentru că, frate, se lasă cu impact total. :))
Distracție – la capitolul ăsta orice înșiruire de cuvinte ar fi de prisos, când am vlog-ul de mai jos ca dovadă a gradului de agitație care se petrece în cadrul taberelor Biz. Pur și simplu… EPIC:
———————————————————————————————-
Abonează-te la canalul meu de YouTube aici. Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!
1 comentariu Adaugă comentariu