Ieri am beneficiat de o pilă din partea lui Cabral şi am testat prima maşină electrică din România, un Citroën C-Zero.
Nu ştiu dacă cei de la Citroën au ales intenţionat locaţia dar a dat super-bine ca “green car -ul” să se plimbe pe aleile împrejmuite de verdeaţa din “Green City”.
Pe scurt şi sincer..
Citroen C-Zero nu este pentru oricine şi nu neapărat pentru că are un preţ descurajant de 36.642 de euro, asta pentru că am văzut cu toţii maşini de sute de mii de euro în faţa unui bloc de garsoniere.
Principala problemă este faptul că nu avem infrastructură pentru aceste tipuri de maşini şi rişti să rămâi în “pana electricianului prost” ori de câte ori te depărtezi mai mult decât trebuie de o priză cu împământare.
Impresia de la volanul maşinii..
C-Zero are tot ce are un Citroen normal şi hidramat, adică multe, cu excepţia sunetului motorului (pur şi simplu se auzeau păsărelele cum ciripesc în timp ce rulam cu 50 la oră).
Maşina poate deveni şi fâşneaţă dacă te dai la pedala de acceleraţie, am înţeles că dezvoltă vreo 64 de căluţi electrici.
Două păreri..
C-Zero este o maşină de fiţă, în adevăratul sens al cuvântului, pentru cei care vor să îşi etaleze deprinderile ecologice. În viitorul apropiat va fi tare fashion să ai în garaj, pe lângă Ferrari/Maseratti/Hummer, o maşina electrică pe care să o foloseşti când te duci pe la balurile de caritate.
Sunt convins că maşina asta a văzut lumina zilei mai mult pentru a consolida ideea de “Creative technologie” a brandului Citroen şi, în acelaşi timp, pentru deschiderea unei mici ferestre către viitor, nicidecum ca să facă vânzări.
Un spot publicitar cu “jucăria”:
Au mai scris despre maşină: Make şi Răzvanbb
(credit foto: Capital.ro)
2 comentarii Adaugă comentariu
Atat! Fain :D