Nu zic că cineva din spatele campaniei #seatbetlb00bing a făcut o plângere anonimă la CNCD, dar hai să analizăm următoarele date:
1. Spotul campaniei #seatbeltb00bing a apărut pe interneți în anul 2014 de la nașterea Domnului nostru Iisus Hristos. Mai exact pe 1 septembrie. Eu am scris pe blog despre ea pe 2 septembrie. Deci au trecut 9 luni de atunci.
2. La momentul respectiv, clipul s-a viralizat prin România și a ciupit puțin și din atenția internațională: au scris despre el un site cunoscut în Malaezia și alte site-uri mai mici.
3. Cu toate că el a fost gândit pentru premii și apreciere internațională (site-ul campaniei și descrierea de pe YouTube a clipului sunt în engleză), povestea s-a stins repejor. Vizualizările au rămas undeva pe la 200k (ceea ce este oricum destul de bine), iar hashtag-ul a fost folosit pe Instagram de aproape 400 de ori.
4. Este bine știut faptul că orice Consiliul Național (că e CNCD sau CNA) împarte amenzi în stânga și în dreapta mai ceva ca un polițist de la circulație aflat în proces de divorț.
5. La fel de bine știut este și faptul că televiziunile nu ratează un cancan pe bază de sâni nici dacă în ziua respectivă iese Papa la balcon și recunoaște existența reptilienilor care conduc (nu-i așa?) lumea.
6. La 9(nouă) luni distanță de la toată agitația se găsește “un cineva anonim” care să depună o plângere la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării.
7. A început sezonul festivalurilor de publicitate.
Repet. Nu zic că cineva din spatele campaniei a făcut asta. Zic doar că pentru următoarele campanii publicitare merită luat în considerare un buget de 2000 de lei pentru o amendă. Ai parte de ceva expunere cu banii ăștia. :)
În încheiere, propun să ne mai bucurăm retinele cu această minunată execuție publicitară:
—————————————————————————————————-
Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi una bucată Like aici!