Că recunoaștem sau nu, cu toții ne închinăm la Sfântul Like pe rețelele sociale. Imediat cum ai dat publish la ceva, iese la suprafața egoului tău întrebarea “oare câte like-uri iau cu asta?”, urmată de cel puțin o oră de verificat notificările din minut în minut profund curios și tensionat. Eu recunosc, trec prin episodul ăsta de fiecare dată când îmi public un episod de vlog. Cu cât muncesc mai mult la chestia pe care o postez, cu atât de tare îmi bat tobele în cap în așteptarea like-urilor.
La partea cu datul de like-uri, cred că sunt un soi de Gigi Becali în vremurile în care arunca cu banii în orice, de la cerșetori la opere de artă pe care le folosea pe post de agățătoare de chei. Dau cu like-ul în populație ceva de speriat, la poze cu mâncare, statusuri despre pisici sau poze cu rapiță. Dacă aș putea să stau pe Facebook și pe desktop, și pe mobil în același timp, cred că aș da like-uri cu ambele mâni cam cum trăgea Clint Eastwood cu două pistoale în western-uri.
Săptămâna trecută, mi-a luat Nicolai un soi de interviu în care m-a întrebat una-alta despre like-uri, a selectat vreo două-trei răspunsuri și le-a împachetat în clipul următor alături de răspunsurile altor fețe cunoscute din online-ul românesc. Ăsta-i clipul:
Dacă ar fi să primesc câte o bucată de “crispy strips” pentru fiecare postare de Facebook care s-a zbătut în zona de 0 like-uri, cred că eram în TOP 100 milionari în crispy strips. Oricum, #nuepanicaman, mă bate gândul să le înscriu pe toate în “Muzeul celor aproape 0 Like-uri”: www.kfc.ro/muzeuldelike-uri
Zilele trecute mi-a pus Nicolai Bogdan câteva întrebări vizavi de cum stă treaba cu like-urile pe Facebook, mi-a luat câteva dintre răspunsuri și le-a pus la un loc cu cele ale altor câteva fețe cunoscute. Așa a ieșit clipul următor:
Posted by Mariciu.ro on Wednesday, 27 April 2016
Din ce nu a apărut în clip, cele mai notabile răspunsuri au fost cele la întrebările “La ce iei cele mai multe like-uri?” și “Ștergi postările cu puține like-uri?”.
La prima întrebare am răspuns că iau multe like-uri fix la statusurile la care nu mă aștept. Gen gluma de mai jos. Am postat-o asumat că o să iau maxim 10 like-uri la ea, dar până la urmă au râs ceva mai mulți oameni la ea.
La a doua întrebare am fost sincer cu mine și am recunoscut că postările care iau mai puține like-uri sunt băgate sub preșul Timeline-ului și le dau Hide. Partea amuzantă cu ele e că atunci când le dau Hide încep să adune like-uri. Nu o dată am dat unhide la o postare d-asta neînțeleasă.
Apropo de postări neînțelese, KFC a venit cu ideea să facă un muzeu special dedicat lor. Numele lui este “Muzeul celor aproape 0 Like-uri” și dacă intri acolo și donezi un status care se zbate în zona de zero like-uri sunt șanse mari să fii omenit cu un voucher de 30% reducere la meniuri și bucketuri.
Eu am înscris statusul ăsta, care chiar dacă are 20 de like-uri sunt de părere că merita mult mai mult de atât:
Deci până la urmă chiar dacă nu ai like-uri pe Facebook, #nuepanicăman, are KFC grijă să ai parte de like cele mai tari oferte pe bază de pui. Like combinațiile la 4,5 lei grei. :)
(P) Articolul de față face parte din campania #nuepanicaman