Închide

Ce vrei să cauți?

Dragoș Bucur în altă reclamă pentru Salvați Roșia Montană

Dacă spotul cu Maia Morgenstern nu a fost de ajuns pentru a le face românilor pielea de găină, cei de la Papaya Advertising, împreună cu Salvați Roșia Montană, l-au recrutat și pe Dragoș Bucur pentru a-și dona “tot aurul lui”.

 

Aduce puțin pe final cu o reclama la Parodontax iar durerea extragerii măselei nu pare reală, dar și acest spot va face oleacă de gălăgie, chiar dacă parcă este puțin cam mult să mai facă și al doilea spot în cam același stil.

 

 

Mulțumesc, Bogdan!

 

 

Dacă vrei să fii la curent cu articolele care-mi ies din minte și mână, apasă aici.

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

18 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    abia astept reclama cu fomeia cu piercinguri intime

    • #2 Comentariu nou

      mie mi se pare ca exagereaza si ca de fapt nu au niciun mesaj solid care sa se bazeze pe situatia de acolo asa cum e ea, nu asa cum vor sa o fac asa para.

    • #3 Comentariu nou

      @Veta, încă nu le-am văzut pe toate. :))

    • #4 Comentariu nou

      Bai, la cat de departe au ajuns nu-i exclus. Orice e penibil…aaaa pardon, posibil, cu astia!

    • #5 Comentariu nou

      :)) sa sti ca asta asa e, au ajuns atat de departe incat nu mai au nici o limita in ale penibilului

  2. #6 Comentariu nou

    Daca se opreau la prima era mai bine… Nu fac decat sa accentueze discrepanta fata de realitate

    • #7 Comentariu nou

      @Elena, da, au exagerat!

    • #8 Comentariu nou

      Si de cat de proaste-s reclamele lor sau ca sunt platiti sa faca propaganda anti rmgc in mod intentionat. Cu actora de mana a 2a.

    • #9 Comentariu nou

      Doar nu crezi ca ei fac spoturile astea pe gratis ? Totul este facut pentru bani si cu siguranta si-au luat destul de mult, mai ales ca au facut si partea a2a cu un actor mai controversat si mai violent in viata de zi cu zi

  3. #10 Comentariu nou

    Nu vad de ce a mai fost nevoie de un spot, poate doar pentru ca trebuiau sa scape de bani,, altfel mi se pare total inutil sa iei un actor care accepta orice pentru bani ca sa mai faci un spot violent care sincer nu are ce sa caute pe tv

    • #11 Comentariu nou

      @Radu, probabil că nu se așteptau să aibă un impact așa de mare cu primul iar ăsta era deja făcut.

  4. #12 Comentariu nou

    Deci daca vreau sa salvez Rosia Montana imi rup lobul urechii, imi scot singur dintii… si probabil in viitor imi donez si organele, ca cine stie, o sa aiba nevoie de ele. Ce reclame-s astea fratie?

    • #13 Comentariu nou

      @Mihai, vor să fie, de fapt, niște metafore care să șocheze prin violență. Da, sunt oleacă exagerate.

    • #14 Comentariu nou

      Oleaca? Sunt mult prea exagerate, sincer reclamele de genul asta trebuie interzise sunt destui oameni in tara care nu prea suporta sangele. Acum totusi au dat-o in bara mai tare, doar actorul a fost si imaginea unei companii petroliere, deci numai ecologist nu e

  5. #15 Comentariu nou

    Eu totusi nu vad nici un mesaj calumea in reclamele astora. De ce nu spun niste statistici ceva..sau defapt in reclame e mai greu cu minciunile ca pot sa fie prinsi mai usor asa ca toate argumentele lor s-au dus…deci da, de asta aleg violenta care nu trebuie explicata se pare

    • #16 Comentariu nou

      Cand nu ai argumente (mai ales ca banii pentru aceste reclame au niste surse cel putin misterioase), normal ca te folosesti de orice tertip ca sa faci audienta. Pana la urma la asta se rezuma totul. Audienta..

  6. Cutremurator.

Adaugă comentariu