Habar n-am câte zeci/sute de milioane de branduri sunt în lumea asta, dar sunt convins că sunt o grămadă. În fiecare zi se nasc multe și dispar cel puțin la fel de multe. Numele brandurilor sunt fie create din tot felul de prescurtări ale unor nume (ex. IAKI), împrumutate din dicționar (ex. Unirea), din buletin (ex. Mercedes), fie inventate de un nene cu imaginație (ex. Fanta). Dacă am omis vreun procedeu de crearea al numelui unui brand, să-mi ziceți.
Dat fiind faptul că sunt atât de multe branduri iar numele lor acoperă multe cuvinte, majoritar englezești, se ajunge în situațiile în care niște oameni cu imaginație și ceva umor fac astfel de glume savuroase:
După “amartizarea” robotului Curiosity pe Marte, cei de la NASA au dat pe Facebook prima poză făcută de respectivul roboțel, iar poza s-a dus rachetă pe zeci de mii de timeline-uri și wall-uri, o duduie din State a făcut “a breathtaking view of the Milky Way from the surface of Mars”:
sursă foto
Iar după ce Usain Bolt a făcut ravagii și la Jocurile Olimpice de anul acesta, de la Londra, și a luat medalia de aur atât la 100m cât și la 200m, a apărut această poză cu Bolt trecând de Finish:
sursă foto
Nu știu dacă genul ăsta de glume cu branduri sunt de mai mult timp, dar de abia acum au ajuns la mine. Cei care îmi urmăresc sutele de postări zilnice de pe Facebook probabil au și văzut când am dat peste respectivele poze pentru că le-am postat instat.