Undeva în pivnița unei agenții de publicitate, în inbox-ul unui creativ zace un mail al cărui titlu este: “Clientul ne cere să facem un viral”. Creativul dă click pe mail, îl citește cu entuziasmul cu care un copil își desface cadoul de Crăciun și se lasă pe spate în scaunul său ergonomic.
Își zice în minte, “Asta-i șansa mea să sparg în două succesul ălora de la Propaganda cu “delfinii maidanezi” și “rockerii zugravi“, se mângâie pe barbă și se apucă să scrie scenarii într-un fișier Word.
Nu vom afla niciodată la ce s-a gândit atunci și ce minunăție de scenariu a ieșit din tastatura lui. Asta pentru că, în locul ideilor lui geniale, a ieșit rahatul de mai jos:
Rahat care se va viraliza, dar cu un preț scump pentru un brand ce se vrea cool, cum este Burn. Absolut toate share-urile și posturile despre acest clip YouTube vor avea descrieri de tipul “ce fake prost”, “ce prostie”, “care-i faza cu Virgin Atlantic?”, “ce-i cu parașutele alea în clip?”, “Red Bull arunca un om din spațiu cu parașuta, Burn aruncă rahaturi pe net”.
Aștept cât de curând un comunicat Burn în care să nege vreo legătură cu clipul…
5 comentarii Adaugă comentariu
whahaahaaat the f… :))
:)))) Eu m-am spart de ras! Mi-a placut :)))
Probiu, ai mare noroc că poți găsi umorul în orice! :))
cat after effects in clip :D
d’alea făcute cu telefonul :))