N-am avut mașina mea personală până acum, dar am lucrat patru ani de zile în vânzări, timp în care am avut mașină de serviciu la discreție, un fel de mașină personală pentru care nu plăteam niciun leu (lux). Singurul dezavantaj era că nu puteam să îmi iau loc de parcare în fața blocului, pentru că actele nu erau pe numele meu.
De când mi-am schimbat domeniul de activitate, am pierdut gustul mașinuței la scara blocului și chiar dacă în perioada asta am condus la greu mașinile altora, ca orice român, am simțul proprietății puternic dezvoltat și vreau mașina mea.
Cum eu vreau o mașină care să fure privirile celor de pe stradă iar bani de un DS4 nu am, mi-a trecut prin minte următorul plan:
Îmi iau o Dacia 1300, eventual una bine întreținută și stată mai mult prin garaj (e plină țara de nepoți care vor să scape de rabla din garajul bunicului), o recondiționez (maximul de tehnologie din ea vor fi geamurile electrice), îi trag o vopsea trăznet și gata frumusețe de mașină.
Acu’… n-am nici cea mai mică idee la cât mă va duce toată acțiunea, eu sper maxim 3000 de euro. Voi ce ziceți, merită agitația? Mă încadrez în bani?
sursă foto
7 comentarii Adaugă comentariu
Daca nu te pricepi la mecanica nu merita. Daca nu ai un garaj/ atelier unde sa o faci tu cu mana ta o sa o duci in service-uri unde iti ia banii si atat. Stiu oameni care au reconditionat Dacii dar au facut-o cu mana lor si cred ca au trecut de 3000. In plus, o sa-ti vina sa-i dai foc dupa 2 luni. Daca n-ai avut o dacie nu stii de ce :))
@Bloghiță, a avut fratele meu mai mare una din ’86 și a băgat în ea minim un Logan nou-nouț. Ai dreptate! Mulțam! :))
Dar stii ca merita :P
Vrei sa fii un CTP al bloggerilor? Eu as merge mai departe si as reconditiona o Dacia Sport.
@Dan, un CTP 2.0 :)) Chiar mă uitam la Dăciuțele 1400 sport.. interesante! :>
De un Trabant ce zici?
Eu nu m-as baga.
@’mnealui, mi se pare că Dacia are mai multă personalitate decât Trăbănțelul. :D Mulțumesc! :D