Din start vă zic că nu am ceva cu campania Coca-Cola, o campanie care mie, personal, chiar îmi place, de la idee la execuție, cu toate că mi-a dresat o parte din prietenii de pe Facebook să îmi umple news feed-ul de poze cu sticle și doze de Coca-Cola.
Doar că toată agitația a ridicat mingea la fileu pentru o caterincă sănătoasă în stilul Jnitzel Media, trupă de șoc proaspăt revenită din concediul de hibernare.
Așadar, să luăm exemplu de la filmulețul pixelat-albastru în care un om important împărțea o palmă cu un copil nediscipilinat, să coborâm din mașină la șoferul care ne taie mârlănește fața în trafic, să le facem o vizită la domiciliul de 1000 de metri pătrați foștilor primari care au retrocedat bucăți din parcurile publice, să batem la ușa vecinului care ascultă manele la volum de pică tencuiala de pe bloc, să îi vizităm în platou pe toți producătorii care ne umplu televizorul de emisiuni de rahat, să împărțim generos toți aceștia (și mulți-mulți alții) o palmă.
În altă ordine de idei, pe un ton mai caterincos…
2 comentarii Adaugă comentariu
eu cu sasha gray as imparti mai degraba o mumu :mrgreen:
:)))