Cred că voi, cei din social media, folosiți mult prea libertin și uneori abuziv termenul „influencer”. Doar pentru că ați convins 5-10 oameni din 20 de milioane să facă o alegere (să meargă într-un loc, să cumpere un produs etc) nu înseamnă că sunteți influenceri. Sau dacă sunteți, poate ar fi util să vă folosiți influența pentru cauze mai bune. De exemplu nu am văzut pe nimeni important din blogosferă să se agite pentru strâns fonduri pentru cauze caritabile (știu că au fost câteva cazuri izolate)
1 comentariu Adaugă comentariu
Cred că voi, cei din social media, folosiți mult prea libertin și uneori abuziv termenul „influencer”. Doar pentru că ați convins 5-10 oameni din 20 de milioane să facă o alegere (să meargă într-un loc, să cumpere un produs etc) nu înseamnă că sunteți influenceri. Sau dacă sunteți, poate ar fi util să vă folosiți influența pentru cauze mai bune. De exemplu nu am văzut pe nimeni important din blogosferă să se agite pentru strâns fonduri pentru cauze caritabile (știu că au fost câteva cazuri izolate)