Dacă ar fi să descriu reclama asta în câteva cuvinte, acelea ar fi “curaj, super-insight, execuție impecabilă și smart-marketing”. O să încerc să vă zic și de ce, fără să dau cu spoilere (pentru că aș strica toată magia):
Nissan face cu reclama asta ce nu a mai făcut nimeni până acum (din câte știu eu), recunoaște lucruri și mulțumește cu ocazia asta. Se folosește de un insight puternic, acela că la anumite capitole suntem copii și că oamenii mari (giganții) de pe lângă noi ne învață și ne inspiră să le călcăm pe urme, iar de cele mai multe ori o facem și chiar le îmbunătățim munca.
Fără doar și poate, asta este cea mai bună reclamă a începutului de an în industria auto. Sunt șanse să fie depășită doar de reclamele de la Super Bowl, dar nu sunt sigur de asta încă. Aplauze pentru TBWA și pentru Nissan!
Aruncați un ochi pe reclamă ca să înțelegeți de ce zic toate astea:
https://youtu.be/k8tKtYXztzY
Pentru cei care au ratat textul de final, vă foarte recomand să îl citiți. Cum “se marketing la americani” apelând perfect la naționalismul serios pe care îl au:
———————————————————————————————-
Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!
1 comentariu Adaugă comentariu
La ei e permisa publicitatea comparativa. La noi nu.