Închide

Ce vrei să cauți?

Logo-ul Starbucks îşi face operaţie estetică

Se pare că anul 2011 începe în forţă pe toate planurile, Starbucks trece printr-o schimbare la faţă a logo-ului. După cum vedeţi în imaginea următoare Starbucks este la a patra remodelare de la apariţia sa din 1971.

Până acum nu am găsit niciun motiv oficial dar sunt sigur că va suna cam aşa “O imagine mai fresh – mai simplă bla-bla”. Eu personal cred altceva, îl schimbă precum în 1987 pentru că se asemăna prea mult cu alte logo-uri, pe atunci cu cel al  Costa Coffe, acelaşi cerculeţ maro.

În zilele de astăzi prea multă lume făce uz de cerculeţul verde unde în mod normal scrie *STARBUCKS COFFEE*.

Până şi la noi în Bucureşti în pasajul pietonal Sfântul Gheorghe este un butic ce are un cerculeţ verde asemănător numai că scrie *COFFEE SHOP*.

Poftim şi exemple:

Tu ce crezi?

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

1 comentariu Adaugă comentariu

Adaugă comentariu