Poliția din Lausanne a lansat în luna mai o campanie de conștientizare a neatenției pietonilor care stau cu ochii în telefon și cu căștile pe/în urechi. Clipul campaniei este la limita dintre macabru și amuzant, fix cât să capteze atenția și să te facă să îl share-uiești mai departe. Mă miră faptul că are doar 180.000 de vizualizări. Aș fi pariat pe el că ajunge viral de viral.
———————————————————————————————-
Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!
4 comentarii Adaugă comentariu
Bestial clipul! RIP James…
Macar s-a dus facand ceea ce ii placea…
Da, trebuie sa-l vada cat mai multi. SHARE!!!
Cat de reala pare a fi filmarea, am incercat sa opresc videoclip-ul putin cu putin si sa-mi dau seama de vreun anume punct in care sa apara vreo eroare. Ceva informativ dar si care sa ne atraga atentia sau poate sa ne-o readuca pe cea pe care am pierdut-o in gadgetul nostru.