Poate mă entuziasmez eu ușor ca un copil în fața aparatului de făcut vată pe băț, dar cea mai proaspătă campanie Milka mi se pare frumoasă și deșteaptă prin îndrăzneala pusă la bătaie.
Pornind de la insight-ul că ultima pătrățică de ciocolată este întotdeauna cea mai bună și cea mai prețuită, Milka a creat în zona ei de comunicare (cea de tandrețe) campania “Ultima pătrățică – Tu cui ai oferi ultima pătrățică?”.
În cadrul campaniei, oamenii au modificat linia de producție și au început să producă ciocolată Milka cu o pătrățică lipsă. Nu au umblat la gramajul ciocolatei, doar la aspectul ei. Personal, sunt curios ce artificiu au făcut ca să nu îi coste saci de bani toată faza. Orice modificare adusă liniei de producție costă zeci (chiar sute) de mii de euro.
După care intră în scenă componenta online, site-ul ultimapatratica.ro, unde cei care și-au găsit ciocolata cu o pătrățică lipsă sunt invitați să introducă numele persoanei dragi căreia să îi ofere pătrățica respectivă. Partea mișto e că (din câte am înțeles) Milka chiar va livra pătrățica respectivă. Probabil unor norocoși care vor fi trași la sorți în baza codului de pe ambalaj care trebuie introdus și el pe site.
În timp ce scriam articolul ăsta, am căutat un pic pe Google și am aflat că toată campania este adaptată după cea făcută în 2013 în Franța de agenția Buzzman. Campanie premiată anul trecut la Cannes Lions. Chiar dacă nu este născută în România ideea, curajul de a o implementa aici merită aplaudat. Românii sunt mari fani ai plângerilor la OPC. Chiar sunt foarte curios câte plângeri au fost făcute de la începutul campaniei și până acum. :)
sursă foto
Campania mi-a sărit în ochi după ce am văzut la Cristina Avadanei statusul ăsta și răspunsul celor de la Milka.
—————————————————————————————————-
Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi una bucată Like aici!