Nu cred că este român care să nu fi interacţionat vreodată cu Mona. Că ai făcut buba şi vrei să dezinfectezi locul sau că eşti răcit şi ai nevoie de o frecţie cu spirt pe spate, Mona este lângă tine şi îşi face datoria. Mona este de departe cel mai cunoscut brand de alcool sanitar din spaţiul carpato-danubiano-pontic.
Face parte din marea familie Scandic – European Drinks – European Food (- Naţional TV) şi asta ne explică şi de ce este de atât de mult timp pe piaţă şi încă rezistă.
Prin 2008 a avut chiar şi de reclama involuntară creată de un filmuleţ YouTube care s-a viralizat destul de bine:
Dacă vă întrebaţi de ce am scris articolul ăsta, aflaţi că m-am trezit sâmbătă în faţa unui raft din Carrefour care avea doar două mărci de alcool medicinal: Mona şi Numărul 1 iar instinctul a fost să o iau pe Mona, dar după ce mi-am dat seama că păream un dubios (nu că n-aş fi) dacă luam sticla cu o semi-porno-asistentă medicală pe etichetă, am hotărât să iau produsul cu “eticheta învingătorilor”.
De aici a pornit avalanşa de gânduri care a conturat o întrebare: “De ce nu avem la raft în super-market o marcă serioasă de alcool medicinal?” şi un răspuns: “Pentru că Mona a omorât piaţa, toată lumea o vrea.. la capul patului.. acasă”.
1 comentariu Adaugă comentariu
Si un Marasesti:))