Cred că toate companiile ar trebui să își treacă angajații și colaboratorii printr-un mare training care să le explice că este de rahat să îți iei clientul de prost. Asta dacă nu cumva clientul este statul român, iar tranzacția a avut un intermediar care a luat câteva milioane de euro șpagă. Toate companiile care intră în jocul ăsta o fac, deci e ok. #glumă
Ieri am avut parte de două situații în care m-am simțit mințit și luat de prost de doi indivizi care prestau servicii în numele a două companii mari: UBER și DPD.
Primul a fost curierul de la DPD care a mințit jegos în raportul de activitate că nu a putut să îmi livreze coletul pentru că nu avea numărul de la interfon. Asta în contextul în care trebuia să mi-l livreze la agenție, unde avem doar o sonerie, ușa este mai mereu deschisă, iar la recepție este o colegă care este antrenată zilnic de pachetele pe care le primesc cadou. Nici nu mai zic de faptul că putea să mă sune. Desigur, chestiile astea erau valabile dacă curierul chiar venea aici. Uita-s-ar șefii lui pe raportul GPS al mașinii!
Al doilea flăcău care “mi-a făcut ziua mai frumoasă” ieri a fost un șofer de Uber care probabil a luat comanda din greșeală și care nu a anulat-o probabil de frica de a nu penalizat sau ceva. A bifat ceva în aplicație cum că a ajuns la destinație, aplicația arătându-mi că el era la Piața Victoriei, am încercat să îl sun să văd dacă nu cumva e aplicația bușită, mi-a dat ton de ocupat, după care mi-a anulat comanda pe motiv că m-a așteptat, iar eu nu am coborât.
Poate o fi avut vreun bug aplicația și mi-l arăta aiurea, el chiar fiind în punctul de așteptare, dar nu înțeleg de ce mi-a dat ton de ocupat și nici de ce nu m-a sunat când a văzut că nu vin. Cel mai probabil flăcăul nostru chiar era la Victoriei, avea alte planuri și după 9 minute de așteptat, mi-a dat anulare pe motiv că nu vin. M-a taxat cu 6 lei, după care și-a văzut de treabă. Îi doresc să-i dea aplicația doar clienți stricați la stomac.
Evident că m-am simțit ca dracu’ în ambele cazuri. Evident că sunt tentat să trec la Taxify o perioadă și că o să caut alte soluții ori de câte ori o să aud de livrări prin DPD. Mai ales că aștept un telefon de la ei de vreo două ore în legătură cu faptul dacă pot să mă duc la depozit să-mi ridic personal coletul.
Știu că nu scriu articole d-astea de obicei, dar m-au enervat mincinoșii ăia doi de ieri. Măcar am dat peste un flăcău super de gașcă la relații clienți H&M, care a știut să fie sincer și cum să vorbească când mi-a zis că un colet pe care l-am comandat duminică seara este încă în Italia și că va ajunge marțea viitoare. M-a amuzat că omul era chiar șocat că nu făceam clăbuci la telefon la auzul veștii cu întârzierea comenzii.
Am vorbit vreo două minute despre faptul că nu găsesc pe nicăieri prin magazinele din România hanoracul ăsta din colecția lui The Weeknd. A fost funny, m-am simțit fashion ca bloggerițele alea care postează articole doar cu poze. :)
Abonează-te la vlog-ul meu zilnic aici. Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!
8 comentarii Adaugă comentariu
Ar trebui să se sesizeze puțin și firma de PR, doar se ocupă de imaginea DPD.
Pe mine mă interesa să se sesizeze DPD-ul. Ceea ce s-a întâmplat și mi-a livrat astăzi coletul. Au fost fair până la urmă. :D
Am pățit și eu la fel cu DPD. Nu m-a sunat, a scris că n-a putut intra pentru că era interfon, a dus înapoi coletul de la Fashion Days și nu l-am mai primit deloc. Comandasem ceva la o campanie de reducere… am rămas fără produs.
@nwradu, se pare că interfoanele sunt dușmanul numărul 1 al curierilor de la DPD. Nici câinii nu mai sunt ce erau odată… :D
Soluția la curieratul DPD ar fi Urgent-Cargus…
=))) clar!
First world problems, gen.
Viața e greu și prezintă complicații. :P