Am aflat de campania asta în timpul Cannes Lions, dar am avut nevoie de un reminder deghizat în ghiont de la Irina ca să o aștern frumos într-un articol pe blog.
Cei de la Nivea au inventat un pescăruș mecanic care se găinățează pe copii pe plajă. Oamenii au plecat de la insight-ul că mai toți copiii nu prea stau să fie dați cu cremă de protecție solară, așa că au găsit “un mod fun” prin care să le aplice crema pe piele.
Desigur, toată campania este de fapt un stunt de tip “ghost” și îți dai seama de asta direct din regia proastă a clipului cu care s-au dus la Cannes Lions. John Hegarty a zis despre campania respectivă că “It’s the most stupid thing I think I’ve seen in my whole life”. :))
Eu unul cred că toată campania asta și înscrierea ei la Cannes a apărut la suprafața scoarței terestre ca să trolleze juriul și să vadă dacă mușcă momeala și aruncă în creatori cu niște premii pentru curaj nebunesc.
Abonează-te la vlog-ul meu zilnic aici. Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!