Retro Pepsi-Cola putea fi una dintre cele mai originale campanii din România, putea fi brandul care aducea în prezent o doză din trecutul petrecut împreună. Asta pentru că Pepsi este unul dintre puţinele branduri capitaliste care a simţit gustul pieţei comuniste. Şi l-a simţit intens, încă din 1966.
Dar, din păcate pentru el, i-a luat faţa Vintage Coca-Cola, care a venit mai devreme cu alaiul format din cei 125 de ani de istorie carbogazoasă în spate, cu modelele alea interesante de sticle, cu zecile de capace animate, cu paharele vintage la meniurile McDonald’s etc.
Chiar şi aşa, sunt convins că Retro Pepsi-Cola va prinde la românul sentimental, aşa cum prinde orice lucru ce îi stârneşte o “refulare de amitiri” (ex: formaţia Azur). Pentru el, pentru românul sentimental, degeaba are Coca-Cola pahare frumoase, urşi polari şi 125 de ani.. dacă nu a băut-o în parcul Cişmigiu când aştepta duduiţele la întâlnire..
7 comentarii Adaugă comentariu
Bai mie imi place ideea campaniei. Pacat ca le-au luat-o Coca-Cola inainte. Totusi raman la parerea ca oricate amintiri legate de Pepsi ar avea parintii nostri tot Cola e brandul care a prins si a rupt la noi. Cel putin eu m-am nascut cu el.
@Laurenţiu: Coca Cola a avut avantajul “mirajului vestic”, ca şi McDonald’s de altfel. :D
:)))) Sunt de acord cu tine. Pepsi vinde la noi, eu sunt fan Pepsi, mama este si toti vecinii sunt. Tocmai pentru ca Pepsi este…Pepsi :)
Apropo, am gasit campania asta a celor de la Pepsi pe Facebook. Au o pagina foarte fain facuta si intretinuta, Pepsi Roamnia.
@Flavia: Am văzut pagina, am dat şi link către ea. Este inteligent făcută faza cu “pozele retro”. :D
La mine a prins categoric, zi-i nostalgie, zi-i cum vrei dar mi-e mult mai aproape de suflet campania Pepsi, prin mesaj si chiar daca nu dau pahare gratis sau mai stiu eu ce. Flavia, pe Pepsi Romania sunt fan deja! :P
@Mimi: ei dau nostalgie gratis! :)) Cum bine zici, Retro Pepsi-Cola e o campanie de suflet. :D
Nu am prins prea mult din anii aia, dar imi place la nebunie aplicatia retro. Si reclama si sticla. Super!