Tocmai ce am văzut la televizor ultima reclamă de la Pepsi şi nu îmi vine să cred cu ce slogan au ieşit oamenii la înaintare.
Mai exact, “Ori suntem la promoţie, ori nu mai suntem”
După mine este de departe cea mai proastă campanie pe care o putea scoate “brandul-mamut” Pepsi. Din spotul t.v. au făcut o combinţie de “Vrei să fii miliardar” şi “În puii mei” reuşind astfel să transforme Pepsi-ul în “Cico”.
Poate că mergea o fază de genul ăsta la o firmă de montat termopane sau la un coniac ieftin dar la concurentul principal al brandului Coca-Cola, NU!
Vă invit să vizionaţi şi voi spotu’ “rahovenesc”:
Pe lângă spotul ăsta, ăla cu “Nu mă înnebuni nea Nicu’, Pepsi la un litru” e de premiat la Cannes!
4 comentarii Adaugă comentariu
e chiar penibil. eram curioasă dacă o să mi se pară ciudat… chiar e jenant. vorba ta…”rahovenesc” – s-ar putea să fie destituiţi unii pentru ridiculizarea brandului… dar poate că se vor duce repede la concurenţă, că de fapt sunt plătiţi de ei… altfel nu-mi pot imagina.