Publicitatea asta face, uneori, uz de ironii fine.
Anul trecut, Ciuc venea cu o campanie care se axa în jurul ideii cum că “berea se bea pentru gust”, atacând prin învăluire toate brandurile de bere care își axau comunicarea pe faptul că bărbații beau bere la un meci de fotbal, când ies în oraș la agățat etc. Ironia făcea ca unii dintre creatorii acelei campanii să fie tocmai cei care au pus umărul și creierul la toate reclamele alea haioase la Bergenbier, în care bărbații erau gagicari și atrași de orice meci de fotbal.
De câteva zile, Stejar a lansat o ripostă “de esență tare”: www.barbaticugust.ro. Care-i toată treaba? Păi.. se face bășcălie de “bărbații cu gust” care apleacă urechea la ce zic “cercetătorii”. O campanie fix pe gustul target-ului berii Stejar.
Ar fi haios ca în spatele acestei campanii să fie tot băieții ăia care au făcut campaniile Bergenbier și Ciuc. :)
UPDATE: Campania este semnată de cei de la Arsenoaiei și Mătășel. (sursa)