Urmăreşte mai întâi reclama de la Vodafone, mă dau cu părerea imediat:
Parerea mea este că ce aţi văzut mai sus este o reclama foarte slabă, asta pentru că ideea nu mi se pare originală chiar dacă e prima de genul ăsta în RO. Mizează prea mult pe comicul diferenţelor dintre generaţii şi pe reţeta de succes: bătrânica utilizatoare de laptop şi televizor LCD, până acum utilizată de Altex cu “madam multimedia”. Ah.. să nu mai zic de faza cu uitatul inelului, ce vă mai “place” filmele! :)
Cât despre ” întâmplările sunt reale”, spuneam eu acu’ ceva timp:
…..nu mă pot abţine să mă gândesc la ce o să-i mai ducă pe români mintea pe viitor. E posibil oare ca în câţiva ani să vedem pe la înmormântări tricouri personalizate şi insigne cu poza defunctului?!?
Sau, în sfârşit, să vadă şi Biserica partea bună cu toată tehnologia asta şi în viitor popa să zică în timpul slujbei: “Acum am să vă rog să vă conectaţi la HotSpotul Bisericii, parola este “1sus v1n3″, şi să vizualizăm cu toţii profilul de Facebook al Maricicăi. Acum să vedem şi ultimile sale cuvinte adresate pe Twitter.. şi dacă aveţi puterea, să dezactivaţi opţiunea de “follow her”.. pentru că sunt sigur că nimeni nu vrea sa o urmeze şi fizic.”
Sau poate până la urmă.. prin 2110.. cred că nici nu o să ne mai intereseze fizic de stra-nepoata lu’ Maricica atunci când o să dea colţu’, o să fie ceva de genu’.. Frate, tocmai şi-a şters toate conturile de Yahoo, Twitter, Facebook, Filelist, Zuma-online, WordPress, etc. Deci a murit.. hai să pun la status ceva gen “RIP Maricica versiunea 4.0″
Heh.. se pare că nu mai e mult până departe… :D
3 comentarii Adaugă comentariu
Sa stii ca nu e cine stie ce reclama :)
Nici eu nu cred ca generatia veche ar fi fost de acord sa faca nunta fara..miri! Dar ce sa’i faci..? Stii ca apar tot felul de porcarii de reclame ( nici una n-o bate pe aia cu firma pt securitate, pe care am vazut-o la tine pe blog =)) ) ..
@Chocolate, :))) mortală aia..