Coarda emoțională a românului este din ce în ce mai des atinsă de ale advertisingului degete. Cosmote a dat tonul cu Fluturele greco-indonezian iar Vodafone a simțit că e loc muls vaca emoțională și ne-a luat cu discursuri inspiraționale, excepțional grăite de maestrul Victor Rebenciuc.
Astăzi, Cosmote a revenit cu încă o reclamă al cărei scop este să smulgă lacrimi și să vândă extraopțiuni la abonamentele cu preț special. De această dată, îl avem pe eroul bătrân uitat și neglijat de societate, care este redescoperit, cu ajutorul internetului de la Cosmote, de către tinerii rebeli ai societății moderne.
Trebuie să recunosc că mi-a făcut oleacă pielea de găină:
Dacă vrei să fii la curent cu articolele care-mi ies din mână, apasă aici.
3 comentarii Adaugă comentariu
Oare se poate stoarce lacrimă în România fără persoane în vârstă? Şi de ce oare tinerii sunt prezentaţi atât de clişeistic, cu şepci întoarse şi graffiti pe fundal?
Trecând peste astea două aspecte, reclama e chiar mişto.
Exceptand faza ca sunt abonat cosmote si ca nu ma intereseaza si ca au inceput cu d’astea reclama a reusit sa mi ridice parul de mine si aproape sa ma faca sa trag niste lacrimi (am rezistat eroic :D) E frumoasa dar parerea mea e ca nu are nicio legatura cu vanzarea unor servicii de telefonie mobila. In schimb transmite un mesaj social foarte bun si care da trebuie promovat.
Mesajul care e?
Sa incercam sa ne departam de cocalarisme, romanisme de prost gust (observati ca incerc sa fiu politicaly corect si sa nu zic tiganisem!) si alte tampenii pe care le vezi la tot pasul.
E bun pentru emanciparea individului din societate. Pentru vanzarea de servicii Cosmote cam NEIN!
Oricum frumos realizat.