Creativii de la Leo Burnett Australia au exploatat într-un mod foarte tare conceptul de Lucid Dreaming – momentul acela în care visezi, conștientizezi că visezi și începi să te joci cu visul.
Am și eu suspect de constant vise d-astea în care realizez că sunt într-un vis, îmi impun să fac chestii (cum ar fi să zbor), reușesc asta și apoi trag de mine să nu mă trezesc. Mai e și varianta în care am un coșmar, realizez că faza aia chiar nu are cum să se întâmple în realitate și aștept să se termine visul, să înceapă altul sau să mă trezesc.
Revenind, reclama este pentru Honda și se lipește perfect pe sloganul “The Power of Dreams”:
Am văzut în comentarii pe pagina de Facebook AOTW că oamenii compară spotul cu cel al VW Golf GTi: The Dream. Într-adevăr, ambele reclame auto sunt conectate de faptul că exploatează ideea de vis și de piesa de pe fundal, dar:
– în cazul VW Golf, reclama se duce în zona de vis influențat de ce se întâmplă în jurul persoanei care doarme.
– în cazul Honda, reclama se duce în zona de vis în care conștientizezi că visezi și e atât de tare încât nu vrei să te trezești.
E ca și cum ne-am lua de Adidas că face spoturi la fel ca Nike (sau invers) în care niște fotbaliști celebri fac trick-uri cu mingea.
Mă rog, poate sunt eu subiectiv și îmi place prea tare reclama Honda.
Mai jos puteți să îl vedeți și pe el, să vă faceți o părere:
P.S. Așa arată o reclamă copy-ponta-paste.