Cum era de așteptat, în timpul ediției a XLVII-a Super Bowl-ului a rulat un adevărat maraton publicitar. Și, din moment ce milioane de dolari au fost investite în spațiul cumpărat în pauzele jocului, calitatea reclamelor a fost destul de bună. Nimeni nu-și permite să arunce bani aiurea pe reclame care nu sunt în stare să miște privitorul.
Mai jos aveți o selecție cu reclamele care mi-au mișcat mușchii faciali:
1. Oreo mi se pare că a venit cu cea mai tare reclamă (din punctul meu de vedere). Mi se pare că au găsit un mod dement de haios prin care să întrebe fanul Oreo ce-i place mai mult dintre cremă și biscuite. Bătaia în șoaptă din bibliotecă hrănește serios comicul reclamei. Pe mine m-au cucerit, cu toate că nu îmi plac biscuiții Oreo. :)
.
.
2. Reclamele la mașini sunt întotdeauna printre cele mai tari. Ce-i drept, ai nevoie de o reclamă bună dacă vrei să vinzi un produs cu preț ridicat. Cele mai interesante reclame auto de anul acesta mi s-au părut:
.
a) Lincoln – care a venit cu o poezie de reclamă
.
.
b) Jeep – care a venit cu o reclamă emoționantă ce promoveaza SAFE, o acțiune inițiată de Jeep pentru a oferi ajutor tuturor militarilor americani întorși de pe câmpul de luptă (transport, consiliere pentru perioada de tranziție și readaptare la societate etc.)
.
.
c) Hunday – care promovează modelul Sonata Turbo într-un mod haios de exagerat, dar inspirat din realitate:
.
.
d) Dodge – Ram Trucks – care a sfâșiat inima americanilor cu o reclamă despre fermierul american. Pare a fi discursul unui pastor, discurs căruia i-au fost atașate niște poze cu fermieri cu mâinile muncite. Este emoționată și, probabil, văzută de mulți oameni ca fiind cea mai bună reclamă din cadrul Super Bowl-ului. Eu nu mă omor după ea, cu toate că apreciez mecanismul din spatele ei. Oamenii care au făcut-o știu meserie! Știu cum să-i vândă văcarului o camionetă! :)
.
.
3. Budweiser – care a udat mulți obraji cu o mini poveste emoționantă dintre un crescători de cai și, evident, un cal. Sună dubios, știu, dar mini-povestea a reușit și pe mine să mă emoționeze.
.
.
3. Becks – a venit cu o reclamă la care m-a impresionat piesa de pe fundal (un cover făcut de Chet Faker după piesa No Diggity a celor de la Blackstreet).
.
.
4. Tide – a găsit un mod funny de a vinde niște detergent și ne transmite că, așa cum orice minune durează câteva zile, nicio pată nu este imposibil de scos (chiar și cele miraculoase). Un spot simpatic.
.
.
5. Soda Stream – m-a impresionat prin produsul său, un fel de mini-aparat de făcut sifon în casă. Reclama este interesantă și abordează bine povestea băuturilor carbogazoase fără să dea direct în brandurile mari. Sunt sigur că produsul în sine a ridicat multe sprâncene.
.
.
În rest, ca să fac un scurt rezumat, să nu mă înjurați că ați pierdut mare lucru din cauza mea, Doritos mizează pe comicul penibilului, Hunday Santa Fe targetează puterea de distracție a familiei, Kia ne îndeamnă să respectăm tehnologia, Bud Light dansează cu cărțile norocului, Audi vorbește despre curajul nebunesc și GoDaddy a dat-o în golăneli dubioase (comentariul ăsta descrie perfect reclama).
.
Reclame găsite la un loc pe canalul de YouTube adBlitz (Powered by ADWEEK)
1 comentariu Adaugă comentariu