În trusa de scule a familiei, avem două mașini: un BMW X3 și o Tesla Model 3. Ambele au două seturi de anvelope, de iarnă și de vară, iar schimbatul anvelopelor este în responsabilitatea mea.
Așa că primăvara și iarna fac câte două vizite la service să le schimb. Chestie care îmi papă mult timp, iar timp chiar nu mai am de când a venit Noel în viața mea. Chiar am realizat zilele trecute că nu am mai văzut un film cap-coadă de mult timp, mereu îl văd pe bucăți, pe parcursul mai multor seri.
În fine, d-asta mă gândesc să tai la jumătate vizitele la service-ul de anvelope și să “încalț” una dintre mașini cum niște anvelope all season.
Dilemele sunt:
E dacă e ok să fac asta? Adica producătorii sunt ok cu anvelopele all season? Știam că universul X-Drive cere anvelope de vară și de iarnă, iar de Tesla nu știu prea multe, trebuie să investighez.
Apoi mai e și 2. Pe care dintre ele să o trec pe all season?
Tesla o conduc cel mai des, dar cu X3-ul mai fug “afară la zăpadă” iarna. Ce să fac?
Vorba aia, “așa probleme/dileme să tot ai”. 😅
7 comentarii Adaugă comentariu
Eu sunt deja hotărât ca la primăvară sa încalț mașină cu niste Michelin Crossclimate 2
Eu zic ca x3 e suficient cu all season pentru ca nu mergi efectiv pe drumuri înzăpezite pe care nu au trecut drumarii. Mergi pe timp de zi. Nu am mai avut ierni. Stai în sud unde în București nu ai văzut zăpadă iarna asta.
Am Michelin CrossClimate 2 pe Model Y LR de 30000 km. Sunt multumit de ele si am mers si pe zapada mare sau gheata. Am niste clipuri pe canal.
Singurul dezavantaj pare sa fie ca se uzeaza un pic mai repede, estimez ca ma mai tin vreo 20k km.
Folosesc Michelin CrossClimate SUV din 2021. Se comportă excelent și iarna la ski în Austria și vara la mare în Grecia. Go for it!
La BMW cauciucuri separate de vara și de iarna . La Tesla anvelope toate anotimpurile.
All season.
xDrive, VREDESTEIN Quatrac Pro de 3 ani.
Vara super, iarna de Bucuresti a fost OK, iarna adevarata n-am avut :)
Singura cerinta de care stiu la xDrive era sa fie 4 anvelope la fel.