Deja se vorbește de mai bine de doi ani despre faptul că Facebook începe să fie evitat de adolescenții din State. Încet-încet, Facebook își pierde din coolness, ăsta fiind și unul dintre motivele pentru care face achizițiile serioase pe bază de miliarde de dolari.
Snapchat le-a dat cu flit la oferta de 3 miliarde de dolari acum ceva timp și se pare că e pe drumul cel bun, fiind destul de prezent în viața de zi cu zi a adolescenților, care au renunțat la rețeaua de socializare albastră, unde își bagă nasul de ceva timp și părinții lor, iar news feed-ul nu le mai livrează informațiile care îi interesează.
Casey Neistat a făcut un mini-documentar pe tema asta în care vorbește cu mai mulți adolescenți despre Facebook și Snapchat, iar la final face un experiment alături de Jerome Jarre prin care adună o armată de fani într-o piață doar cu ajutorul unui mesaj trimis pe Snapchat.
3 comentarii Adaugă comentariu
Boss, în Franța rupe printre liceeni de ceva timp deja :)
Account created… :)
Ia sa vedem ce poate.