Închide

Ce vrei să cauți?

O campanie care va rupe la Cannes: The DNA Journey

În doar 4 zile, clipul ăsta a strâns peste 21 de milioane de vizualizări pe Facebook plus încă vreo 2 milioane pe YouTube. Clipul este locomotiva unei campanii ample care vorbește un pic despre ura nefondată între popoare, având în vedere că popoarele s-au amestecat atât de mult între ele încât toți oamenii sunt extrem de înrudiți între ei.

Campania aparține site-ului momondo.com, care este un motor de căutare gratuit pentru bilete de avion, oferte hoteluri și închirieri auto. În cadrul ei poți să participi și tu la un astfel de test ADN și poți câștiga câte o excursie în toate locșoarele planetei din care ți se trage ADN-ul.

momondo – The DNA JourneyEste timpul să descoperi că sunt mai multe lucruri care ne unesc decât ai crede. #LetsOpenOurWorld

Câștigă un kit ADN și descoperă-ți adevăratele origini >> momon.do/concursul-the-DNA-journey

Pentru a porni sunetul și a urmări subtitrările în română, fă click pe iconița de sunet și apoi selectează subtitrările apăsând iconița pentru setări.

Posted by momondo on Thursday, 2 June 2016

 

.

Încă două chestii:

1. Nu pot să îmi dau seama dacă clipul a fost filmat cu actori profesioniști, dar dacă este așa, oamenii joacă extraordinar de natural. Mi-au dat piele de găină de multiple ori în timpul vizionării clipului.

.
2. Nu știam că Facebook îți permite să uploadezi un clip pe o pagină globală și să îi pui câte un thumbnail  și subtitrări pentru fiecare țară în parte, permițându-ți astfel să centralizezi toate vizualizările și interacțiunile într-o singură postare. Mi se pare super tare opțiunea asta.

 

 

Abonează-te la vlog-ul meu zilnic aici. Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!

Abonare la newsletter

Primesti pe email cele mai noi articole.

1 comentariu Adaugă comentariu

Adaugă comentariu