În ciuda faptului că am fost printre primii care au aflat despre aplicația The Pole, sunt printre ultimii care scriu despre lansarea ei. The Pole este rodul imaginației și muncii lui Matei Psatta și a celor doi parteneri ai săi, Bogdan Savonea și Dan Florea.
Pe scurt, ideea lor a fost de a crea un stâlp (pole) virtual pe care să lipească lumea afișe cu evenimente, iar cei interesați să dea attend la evenimentele respective. Marele avantaj al aplicației fiind geolocalizarea, aplicația livrându-ți evenimentele care se petrec în apropierea ta.
Cum o idee bună nu vine niciodată singură, cei trei flăcăi, împreună cu Phoenix Media, Mastercard și Netopia, au updatat aplicația cu o opțiune care va face o serie frumoasă de valuri atât în România, cât și în străinătate: aplicația permite creatorilor de afișe să le promoveze în timp real pe panourile electronice outdoor. În cazul de față, pe panourile din București.
Ca să vă faceți o idee despre cât vă costă prin aplicația The Pole să vă puneți afișul pe panourile celor de la Phoenix Media din București, cu 15 euro veți cuceri cel mai râvnit panou, cel de la Piața Unirii, în intervalul orar 7-11 AM, cu o rată de afișare de 10 secunde la 3 minute.
Nu sunt sigur cât de mare va fi succesul aplicației în România, cred că au folosit piața de aici pe post de cobai, dar bag tastatura în foc că aplicația asta va rupe în afara țării. Le țin pumnii celor trei flăcăi!
Momentan aplicația este disponibilă doar pentru iOS, dar, din câte am înțeles, nu va dura mult până va apărea și pentru utilizatorii de Android. O găsiți aici.