O companie de producție video a zis să își facă reclamă cu bătaie lungă, așa că a făcut câteva clipuri super-fake, unele dintre ele cu rechini, lei și urși care atacă oameni, după care le-a dat drumul pe internet la viralizat și strâns vizualizări.
Clipurile și-au făcut treaba, au apărut la știri peste tot prin lume și au strâns peste 150 de milioane de vizualizări. Au făcut clipurile treptat de-a lungul a doi ani, iar luna asta au lansat un alt clip care expune toată povestea.
Morala clipului e “compania noastră știe să facă niște clipuri fake atât de șmechere încât ajung virale”, morala pe care o trag eu din toată povestea e că “se vor găsi mereu pe interneți oameni care să pună botul și click-ul la orice, iar televiziunile sunt atât de disperate după senzațional încât ar pune orice pe televizoarele oamenilor”.
Aruncați un ochi pe toată povestea, poate mai trageți și voi câte-o morală din dânsa:
https://www.youtube.com/watch?v=ccENfRThXOk
Abonează-te la vlog-ul meu zilnic aici. Rămâi conectat cu ce mai scriu: Dă-mi un Like aici!