Mai țineți minte ce am făcut eu anul trecut cu “Primiți cu Creativul“? Ideea e că într-un fel mi-a reușit faza și la vreo șase luni de la acțiune am reușit să mă angajez (culmea) fix la agenția cu care am început să livrez plicurile magice: Mercury360.
Ei bine, nu despre mine vreau să vorbesc, ci despre niște băieți creativi din Australia care au zis să iasă o idee în față și să le demonstreze directorilor agențiilor de publicitate din Melbourne ce le poate pielea.
Le-au “furat” domeniile .com care le poartă numele și au cerut, drept răscumpărare, o întâlnire cu ei. Ce a urmat pentru cei care au acceptat e funny, dar ce a urmat pentru cei care nu au acceptat este briliant.
Vă invit să urmăriți filmulețul de mai jos, filmuleț care mi-a fost adus în atenție de către 1/4 din #London4: Auraș Mihai.
Da, da, aduce mult cu aia de a luat Cannesul acum ceva timp. Dar asta, repet, are mai multe c#@!e!