Sper din toată inima că nicio persoană dintre cele cu care interacționez în viața de zi cu zi nu crede că succesul și calitatea unui artist se măsoară în vizualizările de pe YouTube. Și asta cu toate că succesul și calitatea nu merg de foarte multe ori mână în mână.
.
Totuși, pentru cei care cred acest lucru, am făcut cele două print screen-uri de mai jos.
.
.
Avem doi artiști (trei, dacă îl punem și pe partenerul de piesă al lui Kanye West, Jay-Z) extrem de diferiți. Atât de diferiți încât prin simpla alăturare a numelor, unul dintre ei își pierde titulatura de artist. Asta pentru că domnul Kanye West și domnul Jay-Z chiar sunt printre puținii artiști contemporani despre care pot să spun că sunt de calitate și au și succes, în același timp.
.
Și, totuși, cum se face că “No Church In The Wild” are cu doar 5 milioane de vizualizări mai mult decât “Stinge lumina”?
Secretul stă adânc înfipt în două aspecte:
.
1. Kanye West și Jay-Z au în descrierea clipului “No Church In The Wild” un link ce face trimitere către iTunes. Loc de unde utilizatorii pot achiziționa piesa, contra sumei de 1,29 dolari. Asta pentru că cei mai mulți dintre cei care au apreciat piesa au și cumpărat-o și o ascultă frumos la iPod-ul/ iPhone-ul din dotare. Pe când target-ul piesei “Stinge lumina” nu a mai dat bani pe muzică de la ultimul CD “Chef de chef”, dat împreună cu ziarul Libertatea.
.
2. Peste 5 milioane de vizualizări, dintre cele 9, ale videoclipului lui Ruby sunt făcute strict pentru maieuțul alb din dotarea duduiței.
.
.
Concluzie: nu da Click pe CanCan, pentru că penetrezi Libertatea.
2 comentarii Adaugă comentariu
Bitch, please, i-auzi returnela http://www.youtube.com/watch?v=J3BkbOlAUoU
maneaua supremă